תושב הגליל נהרג מפגיעת טילי נ"ט בהר דב; חילוץ גופתו ארך שעות, תחת אש

תושב הגליל נהרג מפגיעת טילי נ"ט בהר דב; חילוץ גופתו ארך שעות, תחת אש

שריף סואעד, אזרח עובד צה"ל בן 35 מהכפר ראס אל-עין, נהרג בעת שהוביל בטונדות לצורך מיגון באזור ההר. הצבא חילץ את גופתו כשהירי לאזור נמשך, ותקף בתגובה יעדי חיזבאללה בלבנון

April 26th, 09AM April 26th, 12PM

תושב הגליל המערבי נהרג הלילה (שישי) מפגיעת טילי נ"ט ששיגר חיזבאללה מלבנון לעבר הר דב. ההרוג הוא שריף סואעד, נהג משאית בן 35 מהכפר ראס אל-עין שהיה אזרח עובד צה"ל. הוא הוביל בטונדות לצורך עבודות מיגון בהר, כשאחד הטילים פגע במשאית שבה נהג והוא נהרג במקום. חיזבאללה קיבל אחריות לירי הטילים.

כוחות הביטחון חילצו את גופתו של סואעד מהאזור תחת אש, והחילוץ נמשך כמה שעות. מצה"ל נמסר כי בתגובה לירי הותקפו יעדים של חיזבאללה באזור הכפרים שובא ועין א־תינא שבדרום לבנון, בהם מחסן אמצעי לחימה ומשגר.

סואעד עבד כנהג משאית בחברת "המוביל החדש". בן דודו, מוחמד, סיפר כי הוא התחיל לעבוד בחברה לפני כשנתיים וכי היה נשוי ואב לשני ילדים קטנים. לדבריו, הוא יצא לעבודה בשעות הלילה כדי להוביל ציוד להר דב במסגרת עבודתו.

בחברה שבה עבד סואעד הביעו צער על מותו. "אנו כואבים ומתאבלים על מותו של שריף סואעד נהג חברתנו בעת מילוי תפקידו כנהג משאית בקו גבול הצפון מפגיעת טיל נ"ט", נכתב בפוסט בעמוד הפייסבוק של החברה. "שריף נהג משאית מוערך ועובד מצטיין. תנחומים חמים בשעה עגומה זו. אוהבים ומחבקים משפחת המוביל החדש".

2024-04-26T07:07:06Z dg43tfdfdgfd