אחרי דניאל גרינברג, יהודית באומן תוקפת: "חוסר צדק, שימי צריך להדליק משואה"

אחרי שדניאל גרינברג שברה את הרשת עם ההצהרה כי אייל גולן, בן זוגה ואב ילדיה, צריך להדליק משואה על הישגיו בקריירה ותרומתו למדינה מאז השבעה באוקטובר, עוד ועוד נשות מפורסמים יוצאות בקריאה שמגיע לבני זוגן להדליק משואה. הראשונה היא יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, שזועמת כי בעלה לא נקרא להדליק משואה ומסרה ל-TMI בבלעדיות: "שימי תבורי הוא האמן שצריך להדליק משואה השנה, הוא התנדב והופיע מול חיילי צה"ל, למפונים ולפצועים בבתי חולים, כל מקום שביקשו ממנו הוא התייצב ללא כל תמורה ועשה זאת באהבה גדולה למדינה".

עוד הוסיפה באומן: "שימי, לעומת אמנים אחרים ששיתפו ברשתות, לא צעק בקול רם שהוא מתנדב מרצונו החופשי ולא נפנף בעשייה שלו. ואני יחד איתו נתנו את ליבנו, בישולים לחיילים בצמתים, לא השווצנו ולא שיתפנו. אבל כשאני רואה במי בחרה מחלקת התרבות השקרית והמניפולטיבית, אני חייבת להגיב, כי נגמר לי האוויר מחוסר צדק. אפילו עכשיו, שימי נמצא בגרמניה בהופעת ענק לניצולי שואה מטעם הסוכנות היהודית וממשיך לתרום למדינה. שימי נתן מעצמו מה שאף אומן אחר לא תרם, ללא אף תמורה כספית, הכי מגיע לו".

גם אשתו של קובי פרץ, ענבל פדלבאום הצטרפה לטרנד נשות האומנים וכתבה על בעלה: "מבטיחה לכם שקובי לא היה רוצה להדליק משואה, כל מה שהוא עשה בתקופה הזאת למען החיילים באמת רק ה' יודע. היחידים שצריכים להדליק משואה זה משפחות החטופים והחיים עצמם. וכל חייל שלוקח על עצמו תפילין בזכת קובי , זה משואה בפני עצמה".  

2024-05-07T14:46:26Z dg43tfdfdgfd