חשד לפיגוע ברמלה: בת 18 נדקרה בגב ומצבה קשה, אזרח חיסל את המחבל

הצעירה שהגיעה לרמלה להתארח אצל משפחתה נדקרה בגב על ידי המחבל שזהותו טרם ברורה, ופונתה במצב קשה אך יציב לבית החולים. הדוקר נורה למוות על ידי עובר אורח, המשטרה הזרימה כוחות גדולים למקום ופתחה בחקירה

חשד לפיגוע: צעירה כבת 18 נדקרה אחר הצהריים (יום ו') ברמלה, ומצבה קשה. המחבל נורה וחוסל. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום. 

במשטרה טרם קובעים חד-משמעית שמדובר בפיגוע, ונסיבות הדקירה עדיין נבדקות. מפרטים ראשוניים עולה כי הצעירה, יהודייה שלא מתגוררת בעיר והגיעה לשם להתארח אצל משפחתה, נדקרה בגבה בצומת הרחובות דני מס והרצל. הדוקר, שזהותו טרם ברורה, נורה על ידי אזרח שהיה במקום. 

הדיווח על האירוע התקבל במד"א בשעה 16:21. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא. נמסר כי היא בהכרה, וסובלת מדקירה בפלג גופה העליון. מבית החולים נמסר בהמשך כי היא הועברה לחדר הטראומה, וכי מצבה יציב.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, מנדי אמיתי, סיפר: "הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה".

2024-04-26T13:49:18Z dg43tfdfdgfd