רקטה מלבנון נפלה שני מטרים ליד תושבת הצפון ולא התפוצצה: "טסתי ב-180 קמ"ש"

בזמן הירי של חיזבאללה עמדה סיגלית בן שבת לופו ברמזור בצומת הגומא בדרכה לבית שאליו היא מפונה בטבריה: "נסעתי על העשן ועל הרסיסים". לא היו נפגעים אך נגרם נזק. המשטרה פינתה את הנפל. חיל האוויר תקף בכפר יארון בלבנון

רקטה שירה חיזבאללה מלבנון נפלה היום (רביעי) סמוך לתחנת אוטובוס בצומת הגומא שבגליל העליון, כשני מטרים בלבד ליד מכוניתה של סיגלית בן שבת לופו, תושבת קריית שמונה שעשתה את דרכה מעבודתה במרפאת קופת חולים שבקיבוץ שדה נחמיה לבית שאליו מפונה בטבריה. הרקטה לא התפוצצה ולא היו נפגעים באירוע. 

ל-ynet היא סיפרה: "יצאתי מהעבודה ועמדתי ברמזור אדום בצומת הגומא. כשפניתי שמאלה, הטיל נפל ממש לידי. נסעתי על העשן ועל הרסיסים, טסתי ב-180 קמ"ש לבית שאליו פינו אותנו בטבריה".

זו לא הפעם הראשונה שאש החיזבאללה תופסת את בן שבת לופו. בשבוע שעבר, כשהגיעה לזמן קצר לביתה בקריית שמונה, נורה מטח כבד לעבר העיר. "הייתי לבד בבית", היא מספרת. "הגעתי במיוחד כדי להכין עוגה לנכד שלי שחגג יום הולדת, כי אין לי את כל האמצעים בטבריה. תפסו אותי שלוש אזעקות ונפילות בתוך העיר. טיל פגע ליד הבית שלי ואני צעקתי והשתוללתי. גם לפני שלושה חודשים הגעתי אחרי יום עבודה במרפאה והיה ירי לעיר. יצאתי במהירות מהאוטו, ונפלתי ונפצעתי".

אחרי הנפילה היום בצומת הגומא נסגר כביש 90 לזמן קצר על מנת לאפשר את פינוי הנפל. מהמשטרה נמסר: "המשטרה מטפלת כעת בזירת נפילה של פריט רקטה בסביבת קריית שמונה ללא נפגעים. נזק קל נגרם לרכוש. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים".

עד השעה 14:00 הודיע חיזבאללה על תקיפת מבנה במנרה, תקיפה של שני מבנים בחניתה ותקיפה של שני מבנים באביבים. במקביל תקף חיל האוויר יעדי חיזבאללה בכפר יארון בלבנון.

2024-05-08T11:25:46Z dg43tfdfdgfd