עימותים אלימים בין מפגינים פרו-פלסטינים ופרו-ישראלים באוניברסיטת UCLA

עימותים אלימים פרצו הלילה (שני) בקמפוס אוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס (UCLA) בין מפגינים פרו-פלסטינים ופרו-ישראלים, כך דווח בג'רוזלם פוסט. העימותים החלו לאחר שמפגינים הדפו את גדרות האבטחה ונמשכו עד שמשטרת הקמפוס, החמושה באלות, הפרידה בין הצדדים.

משלחת חמאס תגיע לקהיר: "לא רואים מחלוקות מהותיות בעסקה""שאלו על פסוקי קוראן ואז קראו לי בוגד": סיפורו של הרופא שנפל למארב הנוח'בה

מדיווח של ה"לוס אנג'לס דיילי ניוז" עולה כי ההפגנות שהיו שקטות ורגועות עד היום, החלו יממה לאחר שסטודנטים פרו-פלסטינים הרחיבו את המאהל שלהם בקמפוס.

על פי דיווח ברשת NBC טרם בוצעו מעצרים.

מרי אוסאקו, סגנית נשיא UCLA לתקשורת אסטרטגית, אמרה כי "ל-UCLA יש היסטוריה ארוכה של מחאה שקטה, ואנחנו שבורי לב לדווח שהיום פרצו עימותים פיזיים בין מפגינים ב-Royce Quad. הוספנו אמצעי אבטחה נוספים והגדלנו את מספר אנשי צוות הבטיחות שלנו באתר. כמוסד להשכלה גבוהה, אנו עומדים איתן על הרעיון שגם כאשר איננו מסכימים, עלינו עדיין לנהוג בכבוד ולהכיר זה באנושיותו של זה. צר לנו שאנשים מסוימים בחרו במקום זאת לסכן את ביטחונה הפיזי של הקהילה".

"הצוות שלי ואני עוקבים מקרוב אחר ההפגנות ב-UCLA היום ונמצאים בקשר הדוק עם הנהגת UCLA ופקידי העירייה כדי להבטיח את שלומם ורווחתם של כולם בקמפוס", כתבה חברת מועצת העיר קייטי ירוסלבסקי באתר X.

2024-04-29T05:36:47Z dg43tfdfdgfd