נחמן נפל בפיצוץ כטב"מ של חיזבאללה: "המסר שלך – שכולם יהיו יהודים חזקים"

מאות ליוו למנוחות את רס"ר (מיל') נחמן נתן הרץ ז"ל, אביו ספד לו: "אתה הלוחם שלנו ותמיד תהיה הלוחם שלנו". רעייתו ג'ואנה ספדה בבכי: "אני רוצה אותך עכשיו, צריכה חיבוק ממך"

מאות ליוו היום (ג') למנוחות את רס"ר (מיל') נחמן נתן הרץ ז"ל, לוחם מילואים בגדוד הסיור 6551. הרץ, בן 31 מהיישוב אלעזר שבגוש עציון, נפל מפיצוץ כטב"מ נפץ של חיזבאללה באזור מטולה. "תשמור עלינו, אתה החזק שלנו", ספד אביו משה.

"המסר שלך שכולם יהיו יהודים חזקים, לא משנה באיזה גיל. כל יהודי צריך לחשוב שהוא לוחם נגד האויבים האכזרים שלנו שרוצים להשמיד אותנו", הוסיף האב. "אני דור שני לשואה, אמא ואבא שלי היו כמו עכברים בצרפת, שלא יתפסו אותם הנאצים. אתה הלוחם שלנו ותמיד תהיה הלוחם שלנו". 

אשתו ג'ואנה ספדה לו בבכי: "נחמן שלי, אהבת חיי, אני פשוט לא יודעת לתאר את מה שאני מרגישה. הלב שלי שבור. זכיתי בך, בעל ואבא מושלם. תמיד היית פה בשבילי, ואני עוד בהלם שאני מדברת בעבר. אני רוצה אותך עכשיו, הבנות צריכות אותך. בא לי לראות את הפנים היפות שלך, שתחייך אליי, שתעשה לי פרצופים כדי להצחיק אותי, שתדבר בצרפתית עם המבטא הכי מתוק שיש. אני צריכה חיבוק ממך".

"היינו זוג הורים אבל בעיקר צוות, היינו אחלה צוות. היינו אחד בשביל השנייה. תמיד אהבנו אחד את השנייה ותמיד כיבדנו אחד את השנייה", הוסיפה. "אף פעם לא לבד. אין אחד בודד, כי היינו רוב החיים שלנו בודדים עד שנפגשנו. אתה החצי שלי, ועכשיו, כשאתה לא נמצא, אני מרגישה בודדה. תמיד דמיינתי שנהיה זקנים ביחד, איך אני ממשיכה עכשיו?".

אחיו נפתלי ספד לו: "אתה לא רק גיבור מלחמה, אלא הגיבור הפרטי שלי ושל כולנו, אני בטוח שגם של כולם. אני כותב לך בדמעות האחרונות שעוד נותרו לי. זה לא פשוט לקבל את הבשורה. נתן, אתה אח שתמיד הרגיש את השני, תמיד כשמישהו היה צריך משהו היית נותן את כל כולך ואת הלב. תמיד תהיה בזיכרוננו".

היום הובא למנוחות גם רס"ר (מיל') דן קמחג'י ז"ל, שנפל באותה התקרית באזור מטולה.

2024-05-07T18:39:55Z dg43tfdfdgfd