נגב הקטן שנדרס ע"י קלנועית נפטר מפצעיו. איבריו יצילו ילדים אחרים

נגב באב"ד, בן שנה וארבעה חודשים, נפטר כשבועיים אחרי התאונה בכפר אדומים שליד ירושלים. ההורים שאיבדו את בנם הבכור והיחיד החליטו לתרום את איבריו

נגב באב"ד, בן שנה וארבעה חודשים בלבד, נדרס ונפצע אנושות בערב חג הפסח כשנדרס על-ידי קלנועית בכפר אדומים שליד ירושלים. הערב (יום ראשון), שבועיים לאחר התאונה, נקבע מותו.

אביו, חנוך, סיפר שהמשפחה החליטה לתרום את איבריו של נגב, כדי שבמותו יוכל להציל ילדים אחרים. "הוא נאבק על חייו במשך שבועיים ונפטר הערב", הודיע האב שאיבד את בנו הבכור והיחיד. 

לפני שבועיים סיפר האב על התאונה, ואמר כי "זה קרה ברגע הכי מפתיע. היינו בבית הכנסת ונגב ישב איתי יחד על המדרגות של בית הכנסת. אדם בא להסתובב אחרי שהניח את אביו המבוגר בבית הכנסת, התבלבל בין 'רוורס' לנסיעה קדימה ונסע כלפינו. נגב היה עם הגב כלפי הקלנועית - ואז הוא התנגש בנו".

משפחת באב"ד עברה לכפר תבור לפני כארבע שנים מביתה הקודם בבית אל. המשפחה נסעה לבלות את החג בכפר אדומים לצידה של משפחתה של אימו של נגב, הללי, ויחד הם יצאו לתפילת ערב החג בבית הכנסת שביישוב. התאונה התרחשה ב"תפר" שבין תפילת מנחה לערבית.

האב סיפר: "הנסיעה להדסה נמשכה 35 דקות וזו הייתה הנסיעה הכי ארוכה וממושכת בחיים שלי, היינו בתוך ניידת טיפול נמרץ של מד"א. בבית הכנסת היו באותו הזמן ארבעה רופאים ותיקים ומקצועיים שהגיעו לחגוג את החג עם בני המשפחה, ומיד זינקו כדי לטפל בנגב. בבית הכנסת היה תיק עזרה ראשונה ששימש את הצוות הרפואי וציוד הנשמה ודפיברילטור. הטיפול בשטח היה טיפול מציל חיים ואני אסיר תודה לכל מי שעסק בהצלת חייו של נגב, באמבולנס הצוות של מד"א הצליח לייצב את מצבו ולכן הוא הועבר לעין כרם".

2024-05-05T18:32:19Z dg43tfdfdgfd