נגב הקטן נדרס ע"י קלנועית בערב החג, חייו בסכנה: "התפללו עבורו"

משפחת באב"ד תכננה לבלות את חג הפסח בכפר אדומים. בעת שהאב חנוך ישב עם בנו הפעוט על מדרגות בית הכנסת - נהג קלנועית "התבלבל בין רוורס לנסיעה קדימה", והתנגש בהם. נגב שנפצע אנושות עבר שני ניתוחי ראש ומאז הוא מורדם ומונשם. אביו: "הנסיעה לביה"ח - הארוכה בחיי, מתפללים שיחלים ויחזור הביתה"

אסון בערב החג: נגב באב"ד, פעוט בן שנה וארבעה חודשים מכפר תבור, נפצע שלשום (שני) באורח אנוש בתאונה חריגה כשנדרס על=ידי קלנועית בכפר אדומים ליד ירושלים. "זה קרה ברגע הכי מפתיע", סיפר אביו חנוך. "היינו בבית הכנסת ונגב ישב איתי יחד על המדרגות של בית הכנסת. אדם בא להסתובב אחרי שהניח את אביו המבוגר בבית הכנסת, התבלבל בין 'רוורס' לנסיעה קדימה ונסע כלפינו. נגב היה עם הגב כלפי הקלנועית - ואז הוא התנגש בנו".

האב סיפר כי "נגב פונה במצב אנוש למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים, עבר שני ניתוחי ראש ומאז הוא מורדם ומונשם עם חשש כבד לחייו. כולנו קוראים לציבור להתפלל להחלמתו המהירה של נגב בן הללי".

משפחת באב"ד עברה לכפר תבור לפני כארבע שנים מביתה הקודם בבית אל. המשפחה נסעה לבלות את החג באדומים לצידה של משפחתה של אימו של נגב, הללי, ויחד הם יצאו לתפילת ערב החג בבית הכנסת שביישוב. התאונה התרחשה ב"תפר" שבין תפילת מנחה לערבית.

האב סיפר: "הנסיעה להדסה נמשכה 35 דקות וזו הייתה הנסיעה הכי ארוכה וממושכת בחיים שלי, היינו בתוך ניידת טיפול נמרץ של מד"א. בבית הכנסת היו באותו הזמן ארבעה רופאים ותיקים ומקצועיים שהגיעו לחגוג את החג עם בני המשפחה, ומיד זינקו כדי לטפל בנגב. בבית הכנסת היה תיק עזרה ראשונה ששימש את הצוות הרפואי וציוד הנשמה ודפיברילטור. הטיפול בשטח היה טיפול מציל חיים ואני אסיר תודה לכל מי שעסק בהצלת חייו של נגב, באמבולנס הצוות של מד"א הצליח לייצב את מצבו ולכן הוא הועבר לעין כרם".

נגב הוא בנם הבכור והיחיד של חנוך והללי. אמש הגיעו בצאת החג הרופאים מבית הכנסת שהצילו את חייו של הפעוט לבקר אותו בבית החולים. "כולנו מתפללים שנגב יחלים ויחזור אלינו הביתה", סיכם אביו. חנוך סיים רק לאחרונה שירות מילואים ממושך שארך שישה חודשים בעזה, והבוקר היה אמור לשוב לפעילות מבצעית עם חבריו ליחידה.

הדיווח בערב החג התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 19:25. נמסר כי צוות מד"א טיפל בו בזירה ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם. פרמדיקית מד"א בושמת לובינר סיפרה: "הפעוט שכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הרדמה, הנשמה ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

2024-04-24T11:00:51Z dg43tfdfdgfd