מעצרו של ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי הוארך ב-9 ימים

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) בתשעה ימים את מעצרו של ראש ארגון הפשע, יוסי מוסלי, שנעצר בחשד למעורבות באירועי השלכת מטעני חבלה ורימונים באזור המרכז בחודשים האחרונים.

מוסלי נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד שנתן את ההוראה להשלכת מטען חבלה ברמת אפעל ורימון רסס בחולון בחודשים האחרונים - כל זאת בזמן ששהה בדרום אפריקה. במסגרת החקירה נעצרו חשודים נוספים, ולפי שעה חלקם שוחררו למעצר בית. בדיון שנערך היום, נציג המשטרה טען שהראיות המרכזיות קשורות לחשד בנוגע לאירוע זריקת הרימון.

במשטרה טוענים כי לאחרונה חלה התפתחות דרמטית בחקירה. בניגוד לדיונים הקודמים, שבהם מוסלי בחר לייצג את עצמו ללא ליווי משפטי, היום הוא נעזר בשירותיו של עורך דין. עו"ד דורון נוי שמייצג אותו טען שלקוחו הבטיח בחוקריו כי בידי המשטרה רשימה של אנשים שחייבים לו כספים ובהם, אחד מהחשודים בהשלכת הרימון. בנוסף, טען מוסלי כי נאספו שיחות האזנה ברכב שבו נשמעים לכאורה הוא ואותו חשוד נוסף. "אמרתם לו בחקירה שזה התזה שלכם", אמר עו"ד נוי. "יש מסמך עם סכומים ושמות של אנשים ואתם חושדים שאותו חשוד בתמורה לכסף זרק את הרימון".

בסוף הדיון הצדדים הסכימו ביניהם על הארכת מעצרו של החשוד ב-9 ימים, עו"ד נוי סיכם בכך שביקש שבדיון הבא שיתקיים תתקבל החלטה האם תוגש הצהרת תובע או שמוסלי ישוחרר לביתו. לבסוף השופטת דורית סבן נוי האריכה את מעצרו ב-9 ימים בהתאם להסכמת הצדדים וציינה כי עד למועד הדיון הבא יש למצות את כלל פעולות החקירה שהוצגו לבית המשפט.

2024-05-01T13:04:10Z dg43tfdfdgfd