ממלא מקום ראש מועצת שער הנגב ינאם הערב בעצרת למען החזרת החטופים בבאר שבע

יוסי קרן, תושב ברור חיל, מכהן כממלא מקום ראש מועצת שער הנגב שבעוטף. קרן נכנס לתפקידו ב-7 לאוקטובר, לאחר שראש המועצה הקודם אופיר ליבשטיין ז"ל, שהיה חלק מכיתת הכוננות של קיבוץ כפר עזה, נרצח בחילופי אש עם המחבלים שחדרו לישראל במתקפת הפתע.

גורם מדיני לרויטרס: "הצעת חמאס אינה מתקבלת על הדעת"

קרן מוטרד ואומר היום למעריב כי: "אנחנו 5136 שעות מתחילת המלחמה, 214 ימים של לחימה עיקשת וחטופינו עדיין לא שבו".  הוא מוסיף: "בחודשים האחרונים אנו עוסקים יומם וליל במאמצי השיקום מבין ההריסות. התושבים שלנו חוזרים אט אט לישובים ובחרדת קודש של ממש אנחנו פותחים את מוסדות החינוך, אנחנו עסוקים בבניה מחדש לצד יצירה של יש מאין".

קרן מבין שכל אלו הם צעדים קריטיים וחשובים, אך לצערו, הוא לא מצליח לראות "מציאות בה מועצה אזורית שער הנגב תשתקם שיקום מלא, ללא החזרת החטופים הביתה". הוא מספר שהוא עוקב באדיקות אחרי ההתפתחויות לעסקה אפשרית שתחזיר את היקירים הביתה. קרן קורא לממשלה "לעשות הכול כדי להשיב את החטופים במהרה לביתם, למשפחתם".

יש לו בקשה נוספת: "גם היום אנו דורשים בטחון ביישובי העוטף. ללא בטחון, לא נוכל להמשיך ולבנות מחדש את חיינו כאן בנגב המערבי. אנו רואים את ההתפתחויות הביטחוניות והכניסה לרפיח וסומכים על צה"ל בפעילותו".

צעדת משפחות החטופים (צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים)

קרן ישתתף הערב וינאם בעצרת משותפת של המועצה האזורית אשכול ושער הנגב שתתקיים בעיר באר שבע, שם ינאם גם גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול. נואמים נוספים יהיו מרגלית מוזס, החטופה שהוחזרה בעסקה ודני מירן, סימונה שטיינברכר, נירה שרעבי, זמיר חיימי ועלי אלזיעדנה, שהם בני משפחות חטופים.

העצרת הופקה במלאת 7 חודשים למלחמה והמסר הוא: "זה יכול היה להיות כל אחת ואחד מאיתנו- תחזירו אותם הביתה עכשיו!"

2024-05-07T11:45:54Z dg43tfdfdgfd