מיכאל בן ארי תוקף: "ערוך ומוכן להביס את הכנופייה של הפרקליטות"

לאחר הליך של שש שנים בהן נאספו נגדו ראיות ושנתיים לאחר שהפרקליטות הודיעה כי היא שוקלת להעמידו לדין, אמש הוגש כתב אישום נגד חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי בגין הסתה לגזענות. שוחחנו עם בן ארי על כתב האישום נגדו ועל הספר החדש שהוציא לאחרונה.

צה"ל תוקף בעצימות גבוהה בלבנון; גלנט: "עלול להיות קיץ חם"הלחץ האמריקאי: ביידן זקוק בדחיפות ל"סופר נני" שתעמוד לצידו

איך התחושות לאחר הגשת כתב האישום נגדך?

ערוך ומוכן להביס את הכנופייה של הפרקליטות.

התיק נסחב לאורך זמן רב. מפסילתך לריצה לכנסת, דרך הגשת עתירה להעמדתך לדין - ועד להחלטה להגיש את כתב האישום. איך התחושה להיות תחת חקירה לאורך שנים רבות כל כך?

⁠"לסיפור החקירה שלי אין אח ורע, צוותי חקירה, תמלול של אלפי עמודי חקירה, 2631 עמודים. תיעוד של כל האזהרות שאני מזהיר מפני אירועי שומר החומות ושמחת תורה תשפ"ד. השפלות בחקירות, שוטרים שנשלחו אלי הביתה פעם אחר פעם, חמש זימונים לחקירה. מנסים לשבור אותי. אבל מי שרואה שרפה, צריך להזהיר גם אם יש כמה פרחחים שמנסים להשתיק אותו. אין לי אופציה לשתוק".

לאחרונה כתבת ספר בשם "חזון ופגיון". תסביר בכמה מילים לקוראים שלנו על מה הספר.

"הספר ׳חזון ופגיון׳, הוא מחקר מקיף ומעמיק על האסלאם והיהודים, האנטשמיות באסלאם, לאן חותר האסלאם ודרכי הפעולה שלו. בספר פרק מטלטל על ׳מות קדושים ופולחן המוות באסלאם׳ המלמד שבאסלאם הרצח וזריעת המוות הם אימננטיים, הם מצווה דתית נשגבת. יש פירוט של הקוד התפעולי של האחים המוסלמים ושלוחותיהם - החמאס והתנועה האסלאמית. ועוד".

אתה מרגיש שיש נגדך אכיפה בררנית?

"בוודאי שיש אכיפה בררנית בשבוע שבו מפכ"ל המשטרה שבתאי אומר שלערבים יש תרבות רצח, חקרו אותי שכתבתי שיש לנו עסק עם ׳אומה רצחנית׳. שאלתי את החוקר אם הם כבר חקרו את המפקד העליון שלהם".

מה חשוב לך לומר לקהל הרחב?

"המסר שלי, שלמנהיגים יש חובה לומר את האמת גם אם משלמים מחירים. לא ירתיעו אותי. כי השתקה שלי מביאה את האויב לפעול ולהפתיע כמו ב7.10".

תיעוד רחפן מהתקיפות במרחב רמיה שבדרום לבנון (צילום :דובר צה"ל)

2024-05-08T15:22:48Z dg43tfdfdgfd