ליאור רודאיף, שנחשב לחטוף, נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה

ליאור רודאיף (61) נחטף לעזה ב-7 באוקטובר, ואמש הודיע מטה משפחות החטופים כי הוא נרצח וגופתו מוחזקת בידי מחבלי חמאס. הוא הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ונכדים. לפני ההודעה כתבה לו אלמנתו: "תחזיק מעמד, אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע"

מטה משפחות החטופים הודיע אמש (יום ג') כי ליאור רודאיף (61) מקיבוץ ניר יצחק נרצח ב-7 באוקטובר וכי גופתו נחטפה לעזה על-ידי מחבלי חמאס.

בהודעה על מותו נכתב כי היה "איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו. במשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול, לכל מקום תמיד התנדב ראשון והושיט יד לכל. הוא היה ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע ומעריץ את שלמה ארצי. ליאור היה נשוי ליפה כבר 38 שנה, אבא לנעם, נדב, בר ובן, סבא לתומר, דגן ושי".

אלמנתו יפה כתבה בפייסבוק אתמול בבוקר: "7 חודשים, רוצה את ליאור בבית! חודש מורכב, אבא שלך תכף חוגג יום הולדת 89, דגן תכף חוגג 5, ושי כבר בת חודשיים! יום העצמאות המתקרב, זה החג שלך ושל טל ז"ל (כמה קשה לצרף את זה) סיורים, אישורים, הכנת שטח, ובסוף זיקוקים מרהיבים, אפילו שבשנים האחרונות חשבת שצריך להפסיק בגלל כל הסיבות הנכונות, וגם בגלל שקצת התעייפת, חסרות לנו האנרגיות שלך, חסרים לנו המפגשים המשפחתיים, כי שום דבר בלעדיך לא אותו דבר. איש אהוב שלי תחזיק מעמד, אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע, ונמשיך להילחם עד שתחזור, געגועים".

לפני כחודשיים דרש בנו נדב רודאיף, לצד קרובי חטופים אחרים, להיפגש עם הקבינט המצומצם. את הדרישה הסביר אז, ואמר כי "אנחנו חיים בגיהינום. ביקשנו קשר רציף וזה לא קרה. יש קמפיין במימון ממשלתי שגורם לזה שמשפחות חטופים יקבלו יחס משפיל. כל מה שאני רוצה זה שאבא שלי יחזור הביתה. שכל החטופים יחזרו ושמי שלא בין החיים יוכל להיקבר בארץ". בנובמבר אף נפגש נדב עם המיליארדר אילון מאסק, במפגש שאירח נשיא המדינה יצחק הרצוג. 

2024-05-07T18:33:01Z dg43tfdfdgfd