חשד לרצח בלוד: תושב העיר נורה, המשטרה פתחה בחקירה

תושב לוד, בן 33, נורה למוות הלילה (חמישי) ברחוב דיז'ראלי בעיר. תחילה, מצבו הוגדר אנוש, וצוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו, תוך פעולות החייאה, לבית החולים שמיר - אסף הרופא, עם פציעות ירי. בבית החולים, נאלצו כאמור הרופאים לקבוע את מותו.

במשטרה מסרו כי פתחו בחקירת אירוע הירי: "שוטרי תחנת לוד פתחו לפני זמן קצר בחקירה בעקבות דיווח בדבר אירוע ירי בלוד. השוטרים פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה".

סגן מפקד מחוז מרכז במשטרה, תת ניצב דוד פילו, קיים הערכת מצב בזירת הרצח בלוד - בסיומה הטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה. בהערכת המצב השתתפו פיקוד המחוז ומרחב שפלה ובמסגרתה סקרו את הממצאים שהתקבלו לפי שעה.

"חוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ממצאים פורנזים בזירה, אמצעי תיעוד ועדויות לבחינת הרקע והנסיבות, לרבות במישור הפלילי, מסרו.

בעקבות הדיווחים על מותו של הגבר שנורה בלוד, ארגון יוזמות אברהם, שעוקב אחר קורבנות האלימות בחברה העברית, מעדכן ש-62 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת שנת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 60 אזרחים ו-2 תושבים. 54 מהקורבנות נורו למוות, 16 מהקורבנות היו בני פחות מ-30 ו-2 מהם נשים. כמו כן, בתקופה המקבילה אשתקד היו 58 קורבנות.

2024-04-25T00:12:23Z dg43tfdfdgfd