הרוג ושני פצועים קשה בתאונת דרכים בשרון

מוחמד נסיראת מטייבה נהרג בתאונה במעורבות שני כלי רכב סמוך לצומת בארותיים. שני הצעירים פונו על ידי מד"א, כשאחד מהם במצב לא יציב. מתחילת השנה: 147 בני אדם נהרגו בתאונות, ארבעה מהם בשבוע האחרון

מוחמד נסיראת, בן 32 מטייבה, נהרג הערב (רביעי) בתאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב בכביש 57 סמוך לצומת בארותיים. בנוסף, שני צעירים בני 25 נפצעו באורח קשה, ופונו על ידי מד"א לבתי החולים לניאדו בנתניה ובילינסון בפתח תקווה.

הדיווח על התאונה התקבל בשעה 21:30 במוקד 101. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר מחוסר הכרה ללא סימני חיים ועם חבלה רב מערכתית, וקבעו את מותו. הם פינו לבתי החולים את שני הפצועים עם חבלות ראש, כשאחד מהם סובל מחבלות גם בבטנו.

פרמדיק מד"א אחמד אבו-שאח וחובש רפואת חירום אמיר מצרי סיפרו כי "הגענו למקום וראינו את שני כלי הרכב שהיו עם פגיעות פח קשות. מחוץ לרכבים שכבו שלושה גברים עם פציעות בגופם, ואז התחלנו במיון ומתן טיפול רפואי לפצועים. אחד מהם סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו. שני פצועים נוספים שהיו במקום נפצעו באורח קשה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבועים, חבישות ומתן תרופות על מנת לייצב את מצבם ופינינו אותם לבית החולים כשאחד מהם לא יציב".

לפני כשלושה ימים נפטר מפצעיו נגב באב"ד, רק בן שנה וארבעה חודשים, שנדרס בערב חג הפסח על ידי קלנועית בכפר אדומים. כמה ימים לפני כן נהרג נהג בכביש 85 סמוך לצומת עכו מזרח, לאחר שרכבו התנגש בגדר בטון ועלה באש.

מתחילת השנה נהרגו 147 בני אדם בתאונות דרכים, ארבעה מהם בשבוע האחרון. חודש מרץ הוא החודש הקטלני ביותר עד כה ב-2024, שרק החלה, ובו נהרגו 44 בני אדם. בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 130 בני אדם ב-115 תאונות קטלניות.

2024-05-08T20:21:58Z dg43tfdfdgfd