גנץ: פערים גדולים בתשובת חמאס. כניסה לרפיח - חלק מהמאמץ להחזרת החטופים

השר וחבר קבינט המלחמה הגיב לתשובת חמאס ואמר: "ההצעה אינה תאומת את השיח שהתקיים עד כה, יש פערים משמעותיים". לדברי גנץ, "הפעולה ברפיח היא חלק בלתי נפרד מהמחויבות להחזיר את החטופים הביתה"

השר בני גנץ, חבר קבינט המלחמה, התייחס הערב (שני) לתשובת חמאס ואמר: "ההצעה שהעביר חמאס שאינה תואמת את השיח שהתקיים עד כה מול המתווכות, ויש בה פערים משמעותיים".

גנץ הוסיף כי צוות המו"מ וגורמי המקצוע "ממשיכים לפעול בכל דקה ובכל רגע, ובוחנים גם את ההצעה". לדבריו, למרות הפערים "אנו ממשיכים להפוך כל אבן ותצא משלחת לקהיר". 

מוקדם יותר קראו משפחות חטופים לגנץ ולשר גדי איזנקוט "לומר לציבור את האמת" בנוגע למגעים לעסקה, וטענו שראש הממשלה בנימין נתניהו מכשיל במכוון את המגעים. 

״אני מבקש לפנות לאזרחי ישראל ובפרט למשפחות החטופים", מסר גנץ בהודעתו הערב. "מולנו אויב אכזר. אנחנו לעולם לא נרפה מהמאמץ להשבת חטופינו. נמשיך לפעול להחזרתם כמטרת מלחמה, אבל קודם כל כחובה מוסרית עליונה".  

"כל החלטה תובא לקבינט המלחמה, לא יהיה שום שיקול פוליטי", ציין הערב גנץ. 

על כניסת צה"ל לרפיח אמר גנץ: "גם הפעולה הצבאית ברפיח היא חלק בלתי נפרד מהמשך המאמצים ומהמחויבות שלנו להחזיר את חטופינו ולשנות את המציאות הביטחונית בדרום. נמשיך בכל המאמצים עד שנשיב אותם הביתה". 

2024-05-06T20:29:39Z dg43tfdfdgfd