בתום מבצע סמוי של שנה: נעצרו עשרות סוחרי נשק וסמים בגליל

חתכו בבשר החי: שוטרי מחוז חוף עצרו הבוקר (רביעי) עשרות סוחרי נשק וסמים באזור ואדי ערה והגליל, וזאת בתום פעולה של סוכנים סמויים שנוהלה במשך שנה על ידי ימ"ר חוף. הסוכנים, בשם "נתח קצבים" ו"סינטה", הופעלו בקרב משפחות פשע ומחוללי פשיעה בקרב הרחוב הערבי. מדובר על עשרות כלי נשק נרכשו על ידי הסוכנים מארגוני פשיעה מאזור ואדי ערה בהם ארגון אגברייה, ועלות המבצע הייתה מיליוני שקלים.

התפתחות בפרשת הגופות בגליל: המחוסלים נרצחו בגלל החשד הבאצפו בתיעוד: תושב עכו הצית קרטוניה - ונעצר במקום

טקס "פיצוח הסוכנים" נערך בראשות מפקד המחוז ניצב דני לוי ובמעמד מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. מפקד הימ"ר נצ"מ אושרי אבכסיס אמר: "אין עבודת משטרה נחושה והתקפית יותר מפיצוח סוכן. הפעלה שכזו היא חדירה ללב ליבו של אירגוני הפשיעה והישג מקצועי חד וברור. ימ"ר חוף ימשיך לפעול באופן נחוש ומקצועי כנגד אירגוני הפשיעה והפשיעה החמורה בכל האמצעים, נגיע לכל עבריין בכל עת ובכל מקום".

מפקד מחוז החוף בירך את ימ"ר חוף ומחלק הסוכנים על ההישג המקצועי, ואמר: "היחידה המרכזית של המחוז קיבלה משימה להילחם בסוחרי האמל"ח והסמים המסכנים את אזרחי ישראל היהודים והערבים כאחד ואת המרחב הציבורי בכללותו, שוטרי ימ"ר חוף יצאו למשימה חדורי מוטיבציה וממוקדי  מטרה ובשל כך אנחנו עומדים כאן היום ומציינים את ההצלחה האדירה של פיצוח הסוכן והמעצרים המצוינים שללא ספק יבשילו לכתבי אישום חמורים העבריינים שפוגעים באוכלוסייה הנורמטיבית צריכים להתכונן לכך שאנחנו בדרך אליהם".

מפכ"ל המשטרה: "אין ספק כי מחוז חוף פועל בתחום הפשיעה החמורה בדגש על אמל"ח וסמים בצורה מרשימה מאוד וראויה לציון, המחוז פועל בצורה אקטיבית יוזם ופועל ללא לאות על מנת למגר את תופעות הפשיעה ולהחזיר את השקט לרחובות".

2024-05-01T10:37:43Z dg43tfdfdgfd