בנותיו של דייגו מראדונה ביקשו להעביר את גופתו

בנותיו ואשתו לשעבר של דייגו מראדונה הגישו בקשה לבית המשפט להעביר את שרידי גופתו של אחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה אל מקום אחר בבואנוס איירס. על פי דיווחים שפורסמו בארגנטינה, הבקשה של ורוניקה אוגדה, זוגתו לשעבר, ושל בנותיו דאלמה וגאנינה צפויה להיענות בחיוב.

מראדונה נקבר ב-26 בנובמבר 2020 בבית הקברות הפרטי Jardin de Bella Vista במחוז סן מיגל שבבואנוס איירס. כעת, בנותיו הגדולות וזוגתו לשעבר הגישו בקשה לבתי המשפט שם כתבו שהן רוצות להעביר את שרידי גופתו של שחקן העבר למאוזולאום פרטי בפוארטו מדרו שבתוך עיר הבירה של ארגנטינה.

בבקשה ששלחו נכתב על המקום החדש כחלק מהטענות: מקום בטוח בהרבה מהמקום הנוכחי, כדי שכל העם הארגנטינאי והעולם כולו יוכלו להגיע ולחלוק כבוד למי שהיה האליל הארגנטינאי הגדול ביותר. לעת עתה, הכתובת המדויקת היכן יהיה המאוזולאום אינה ידועה, כשהבקשה צפויה להיענות בחיוב.

הלוויתו של דייגו מראדונה (רויטרס)

מריו בודרי, עורך דין שקשור למשפחת מראדונה, חשף פרטים: המשפחה רוצה שאנשים יהיו יכולים להשאיר לו פרח, דבר שקשה מאוד בבית קברות פרטי. המאוזולאום הולך להיות מקום שבו כולם יוכלו ללכת לראות את הקבר של דייגו ולהשאיר פרח, הגישה אליו תהיה חופשית וללא תשלום.

דייגו היה אליל לאומי גדול מאוד. אנשים רבים מכירים את ארגנטינה בגלל מראדונה. היינו צריכים למצוא מקום בשביל זה ואנחנו רוצים לעשות את זה עם כל הדרישות. המשפחה הולכת למסור את הדברים שהיו לו כדי שיהיו שם. אף אחד לא מכר את הפריטים שלו, הרצון הוא שהאוהדים יראו את זה.

עורך הדין חשף בנוסף: היו כמה איומים לחילול הגופה. אני חושב שיש לנו את אמצעי האבטחה כדי שהיא תהיה שם ושהארגנטינאים יוכלו ללכת להיות עם האליל שלהם. הבנייה עומדת להסתיים והרעיון יהיה להעביר אותו בחודש אוקטובר, סמוך ליום הולדתו. צריך רק שהעירייה תאשר את זה.

דייגו מראדונה ובתו דאלמה (רויטרס) אספן החולצות הגדול בעולם של מראדונה

2024-05-03T08:24:53Z dg43tfdfdgfd