בית המשפט הורה לשחרר ללא תנאים מפגינים למען החטופים שנעצרו בירושלים

בית המשפט הורה לשחרר ללא תנאים מפגינים למען החטופים שנעצרו בירושלים

השופט דחה את בקשת המשטרה להאריך את המעצרים בארבעה ימים. המשטרה שחררה שני מפגינים אחרים בלי שביקשה להאריך את מעצרם

April 25th, 12PM April 25th, 17PM

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (חמישי) למשטרה לשחרר ללא תנאים שני מפגינים שנעצרו אתמול בחשד להפרות סדר ומסוכנות לציבור במחאות בעיר למען שחרור החטופים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בארבעה ימים. המשטרה שחררה שני מפגינים נוספים שנעצרו אתמול, בלי שביקשה להאריך את מעצרם.

אתמול, בעקבות פרסום הסרטון שבו נראה החטוף הירש גולדברג־פולין בשבי חמאס, התקבצו מאות בני אדם בכמה מוקדים בירושלים. המפגינים, בהם חבריו של הירש, חסמו בשלב מסוים את כיכר פריז, והתפצלו לשתי צעדות – בכיוון מרכז העיר ובכיוון הקונסוליה האמריקאית. חלקם התקרבו למעונו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה, הבעירו מדורה והדליקו אבוקות. קבוצה אחרת הגיעה לבית הכנסת הגדול בעיר, בעת שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף באירוע סמוך לשם.

גולדברג־פולין, בן 23 מירושלים, נחטף ב-7 באוקטובר מאזור המסיבה ברעים. הוא הסתתר במיגונית שבה גם נרצח אחד מחבריו, ענר שפירא, נפצע קשה מאוד, ובסרטון הוא נראה כשידו קטועה. משפחתו של גולדברג־פולין אישרה את פרסום תוכן דבריו, בהם הוא מספר כיצד נחטף ומאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו במצב, בהפקרתו ובהפקרת החטופים האחרים.

2024-04-25T09:33:21Z dg43tfdfdgfd