"אני חייל של מולנר": בן 19 שבר בקבוק זכוכית על ראשו של בן 73 שהעיר לו | תיעוד

הקורבן נפצע בראשו ופונה לטיפול רפואי בבית החולים. כתב אישום חמור בגין גרימת חבלה ואיומים הוגש נגד בן ה-19 מהרצליה, שאיים גם על השוטרים שעצרו אותו

שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון של משטרת מחוז תל אביב עצרו לפני מספר ימים תושב הרצליה בן 19 בחשד שתקף ופצע באמצעות בקבוק זכוכית אדם מבוגר בן 73 שהעיר לו על כך שנסע באופנוע על המדרכה. בתום החקירה הוגש נגד החשוד כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על-פי כתב אישום, הקורבן ניגש לחשוד ולחברו והעיר להם על נסיעתם באופנוע על המדרכה ונגע בכתפו של החשוד. בתגובה לכך, היכה החשוד באמצעות בקבוק זכוכית בראשו של הקורבן שנפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. סיירים עירוניים ושוטרים של משטרת גלילות הגיעו למקום במיידי ועצרו את החשוד, תושב הרצליה בן 19, לחקירה בתחנת גלילות. 

על-פי כתב האישום, במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה בניידת איים החשוד על אחד השוטרים ואמר לו: "אני חייל של מולנר ואני אבוא איתך חשבון".

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בת"א מעת לעת ואתמול (רביעי) הגישה יחידת תביעות תל אביב כתב אישום חמור נגד החשוד בגין גרימת חבלה של ממש ואיומים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

2024-04-25T10:11:18Z dg43tfdfdgfd