אמל"ח רבים נתפסו בפשיטה על דירות משפחות פשע יריבות, שניים נעצרו

המאבק של משטרת מחוז חוף במשפחות הפשע המנהלות סכסוכי דמים, תוך שימוש בנשק חם, לא עוצר. אמש חשפו בלשי המשטרה בשני מתחמים של משפחות יריבות אמצעי לחימה (אמל"ח) רבים, בהם רכב ממוגן ירי, נשק טעון, תחמושת וכסף מזומן בשתי דירות השייכות לאותן משפחות המוגדרות כמחוללות פשיעה בבאקה אל-גרביה. 

צה"ל החל בפינוי התושבים מרפיח; גלנט לאוסטין: "לא נותרה ברירה"עסקה? ראש חטיבת השבויים במוסד לשעבר פסימי: "למו"מ לא היה סיכוי אמיתי"

באחת הפשיטות נעצרו שני חשודים צעירים בני 18 ו-28 המשתייכים אל משפחת אבו זייד, אותה משפחה המצויה בסכסוך עקוב מדם עם משפחת אבו מוך. מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט עד מחר והחקירה בעניינם נמשכת. 

במסגרת מאבק המשטרה בהחזקת אמל"ח בלתי חוקיים המוחזקים בידי גורמים עברייניים למטרות פליליות וכחלק מסכסוכי הדמים בחברה הערבית כאמור, פעלו שוטרי תחנת באקה אל-גרביה יחד עם לוחמי ימ"ס מג"ב ולוחמי יס"מ של מרחב מנשה לסיכול ואיתור עבירות אלו.

הכוחות פשטו על שתי דירות במתחמים השייכים לאותן משפחות הנמצאות בסכסוך מדמם ותפסו באחת מהן אקדח מסוג גלוק טעון 9 מ"מ, תחמושת וסכום כסף רב החשוד שהושג בפעילות פלילית. 

כמו כן בדירה של המשפחה היריבה חשפו השוטרים רכב מסוג ג'יפ ממוגן ירי שבוצעו בו שיפורים בניגוד לחוק, והרכב נתפס ונגרר למשטרה.

כלל האמצעים נתפסו והשוטרים עצרו לחקירה בתחנה שני חשודים בני 28 ו-18, תושבי המקום, שבסיום חקירתם נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה האריך בית המשפט לבקשת המשטרה את מעצרם של השניים עד מחר.

2024-05-06T07:34:30Z dg43tfdfdgfd