הרב הכי מפורסם ביוטיוב נחת בישראל

מאניס פרידמן (בשמו המלא מנחם מאניס הכהן פרידמן) הוא הרב הפופולרי ביותר ביוטיוב, עם למעלה מ-474,000 מנויים. לרגל השקת ספרו החדש "בחזרה לתמימות" העוסק בנושאים עמוקים של זוגיות ואינטימיות מנקודת מבט יהודית ייחודית הגיע הרב לישראל, ובערב מיוחד שיתקיים בתאריך 8.5 בתאטרון ירושלים, יעביר הרצאה ויקח חלק בפאנל לצד ד"ר אלעד בן אלול, שותפו לכתיבה ומורה לחסידות. הפאנל ינוהל על ידי איתן עזריה, מרצה ויועץ מנטלי.

בנוסף יקיים הרב במהלך ביקורו בישראל ערב לזכרו של יהודה בכר ז״ל שנרצח בנובה ובערב יום הזכרון 12.5 יקיים ערב לזכות החטופים יחד עם מירב ברגר אמא של החטופה אגם ברגר ודיצה אור אבא של החטוף אבינתן בבית מעשים טובים ברמת גן.

ד״ר אלעד בן אלול: ״מאז שראיתי הרצאה ביוטיוב של הרב מאניס שמסבירה שיהדות זאת לא דת אלא משימה אלוקית, החיים שלי השתנו מהקצה על הקצה״, אומר ד״ר אלעד בן אלול, תלמידו של הרב ומחבר הספרים שלו בעברית. ״אני שמח לחלוק עם החברה הישראלית את המידע המעצים, המרגיע והמאחד שנובע מהאדם הזה שמשלב בין אינטלקטואליות לרוחניות בצורה מושלמת״.

במהלך הערב בתאטרון ירושלים, ינותחו נושאים אינטימיים ובוערים בתחום הזוגיות, הנישואין והמגדר דרך פריזמה יהודית עמוקה. הדיון יתמקד בשאלות קיומיות כמו: מדוע חשוב לרפא את תחום הזוגיות דווקא בזמנים אלו? כיצד המציאות הלאומית משפיעה על הזוגיות? ומהי מטרת מוסד הנישואין במקורותינו? המפגש האינטימי הזה עם דמות רוחנית מרכזית כמו הרב פרידמן, מהווה הזדמנות נדירה להתבונן על נושאים עמוקים אלו מזווית רוחנית ולקבל השראה וכלים להעמקת הקשר הזוגי והאינטימיות.

2024-05-07T21:03:12Z dg43tfdfdgfd