הראפר האנס והדוגמנית שקיבלה איומי רצח: כל הדרמות של הוליווד בשנה החולפת

TMI החליטו להיזכר ברגעים הכי דרמטיים שקרו בהוליווד בשנה החולפת. איך אומרים - צרת רבים, חצי נחמה? לא בדיוק, בכל זאת עדיין מדובר בהוליווד המנותקת וחלק נכבד מהדרמות שקרו שם נראה לנו פתאום שטותי לחלוטין, אבל טוב לדעת שגם הם סובלים מדי פעם. 

טיילור סוויפט נגד קים קרדשיאןהשנה האחרונה היתה שנת התיקון של טיילור סוויפט, שיצאה למסע נקמה בקים קרדשיאן לאחר פרסום הקלטת הערוכה ההיא משנת 2016, בה כביכול אישרה סוויפט לקניה ווסט, בעלה של קרדשיאן דאז , לשיר עליה ש"הוא הפך את הכלבה הזו למפורסמת". בחודש דצמבר האחרון, פתחה סוויפט על קרדשיאן בראיון לטיים מגזין וסיפרה שם כי בעקבותיה, היא נאלצה לעבור למדינה זרה ולהסתגר בבית במשך שנה לאחר שנהרסה לה הקריירה והמוניטין. בהמשך, הוציאה סוויפט את אלבומה החדש, שם היא שרה על כוכבת הריאליטי ש"התעללה בה והיא סוחבת את הצלקות ממנה עד היום". כל מסע הנקמה הזה, גרם לקרדשיאן לאבד כבר 100 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

היילי ביבר נגד סלינה גומזסרטון אחד ששיתפה היילי ביבר בו היא עושה זום על הגבות שלה במהלך שיחה עם קיילי ג'נר, גרם למעריציה של סלינה גומז להתפוצץ על הדוגמנית בטענה שהיא מעליבה את הזמרת האהובה עליהם. גומז כזכור, היא האקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר, בעלה של היילי ובין שתי הנשים ישנה יריבות רבת שנים. המעריצים של גומז כל כך כעסו, עד שהמצב הגיע לאיומי מוות על ביבר, שנאלצה להגיב ולבקש מכולם לעצור כי מדובר "באחד הרגעים הקשים בחייה". הכל יחסי בחיים היילי, הכל יחסי בחיים. 

נפילתו של פאף דידיאחד הראפרים המצליחים ומעוטרי הפרסים בעולם, שון קומבס, הלוא הוא פי דידי, סיים בשנה הנוכחית את הקריירה שלו לאחר שנחשפו כנגדו אישומים רבים על תקיפה, אלימות מין וסחר במין שהגיעו עד כדי פשיטה של כוחות הביטחון האמריקאים על האחוזות של הרפאר במיאמי ופלורידה. אם ננסה לפרט פה את כמות האישומים נגד דידי, אתם לא תסיימו לקרוא את הכתבה הזו לפני סוף החג אולם הראפר מואשם בפשעי מין חמורים נגד גברים ונשים שהיו בסביבתו, שידול לזנות, איומים בנשק, אלימות והרשימה לא נגמרת כשאפילו ג'סטין ביבר נכנס לפרשייה בחשד שדידי ניצל גם אותו כשהיה רק נער מתבגר שהתפרסם ברגע אחד. 

קייט מידלטון והמלך צ'ארלס חושפים כי חלו בסרטןאחד האירועים הדרמטיים ביותר בשנה החולפת היה כשהארמון הבריטי הודיע כי המלך צ'ארלס חולה בסרטן אולם "מצבו יציב והוא ימשיך בתפקידיו". אולם הרגע הזה התגמד לעומת חשיפתה של הנסיכה האהובה ביותר בממלכה, קייט מידלטון, שנעלמה מהעין הציבורית למשך חודשים רבים לאחר שעברה ניתוח בבטנה, עד שנאלצה לעמוד בסופו של דבר מול מצלמות ולחשוף כי גם היא בעצמה חולה במחלה הארורה. מידלטון ניסתה לשדר רוגע ולהסביר כי מצבה יציב והיא מתאוששת, אולם זה לא עזר לדרמה הגדולה שהתחוללה בממלכה והחשש לבריאותה.

מת'יו פרי הלך לעולמומי ששיחק את דמותו האייקונית של צ'נדלר בינג ב"חברים", גרם לתדהמה כשבחודש אוקטובר 2023 הלך לעולמו בגיל 54. פרי נפטר בביתו כשהוא רק בן 54 וגופתו נמצאה לאחר שטבע בג'קוזי. מדו"ח ניתוח גופתו נמצא כי חלק מסיבת המוות הוא "השפעות חמורות של קטמין" בנוסף לתרופות רבות שנמצאו בביתו. השחקן סבל מהתמכרויות שונות לחמורים מסוכנים לאורך כל הקריירה שלו, דבר שהשפיע על הנראות החיצונית שלו במשך 10 השנים בהן שודר הסיטקום המצליח.

2024-04-29T03:09:53Z dg43tfdfdgfd